Przeznaczony do samochodów osobowych, SUV-ów i samochodów dostawczych
Maksymalny nacisk: 2 tony
ZWIĘKSZONA SIŁA: maksymalny nacisk 2 tony (10 barów)
UNIWERSALNY GÓRNY SYSTEM TRZYMAJˇCY: umożliwia ściśnięcie wszystkich średnic sprężyn prawych i lewych za pomocą jednej górnej regulowanej płyty.
AKTYWNY SYSTEM OCHRONY SPRĘŻYNY: hak zabezpieczający i 3 zawory blokujące pozwalają prawidłowo usytuować sprężynę, utrzymując ją w takiej pozycji przez cały czas kompresji. Jeżeli sprężyna nie jest usytuowana prawidłowo, system zatrzyma urządzenie.
KRATKA OCHRONNA: zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i zakrycie obszaru roboczego.
D?WIGNIA STERUJˇCA: zwiększona dokładność i wrażliwość na etapie sprężania.
POZYCJA ROBOCZA: wysokość robocza na tylnej łapie podniesiona do 875 mm.
Dostarczany z 2 dolnymi łapami o średnicach 78-205 mm
DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła nacisku: 2 tony (10 Bar) - 1,6 ton (8 Bar) - 1,2 ton (6 Bar)
Skok ściskanej sprężyny: 335 mm